مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 22:552023-07-05سياسي

نیازمند روایت های صادقانه و هنرمندانه از دستاوردهای کشور هستیم


رییس حوزه هنری از الگوهای موفق خواست به روایت صادقانه و هنرمندانه از دستاوردهای ایران اسلامی بپردازند و اضافه کرد: امروز نیازمند این روایتها هستیم و با این روایت هاست که می توانیم در نسلهای آینده انگیزه ایجاد کنیم.

- ایسنا/گیلان رییس حوزه هنری از الگوهای موفق خواست به روایت صادقانه و هنرمندانه از دستاوردهای ایران اسلامی بپردازند و اضافه کرد: امروز نیازمند این روایتها هستیم و با این روایت هاست که می توانیم در نسلهای آینده انگیزه ایجاد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی دادمان امروز در عصر خاطره روایت پیشرفت که به همت حوزه هنری استان گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار شد، تولیدکنندگان و کارآفرینان و فعالان فرهنگی و هنری را دارایی های اصلی جامعه دانست و اظهار کرد: افراد موفق در عرصه های فرهنگی و هنری و اقتصادی و اجتماعی الگوهای واقعی پیشرفت هستند.

وی از این الگوها خواست به روایت صادقانه و هنرمندانه از دستاوردهای ایران اسلامی بپردازند و اضافه کرد: امروز نیازمند این روایت ها هستیم و با این روایت هاست که می توانیم در نسل های آینده انگیزه ایجاد کنیم و به سمت آرزوهای بزرگ تر و درست تر و عمیق تر برویم.

سید رسول منفرد، رییس حوزه هنری گیلان نیز با بیان اینکه روایت پیشرفت باید برای ما مهم باشد، تصریح کرد: هر کجا به چالش و بن بست می رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند روایت های صادقانه و هنرمندانه از دستاوردهای کشور هستیم

نیازمند روایت های صادقانه و هنرمندانه از دستاوردهای کشور هستیم